teruskan bersama carta lagu @ gomo FM

Friday, August 27, 2010

~++ CARTA MUZIK GOMOFM & AMBANG MERDEKA @ GOMOFM++ ~

Carta Muzik Gomofm buat julung kalinya dilancarkan pada hari Ahad Ini,29 Ogos 2010 Jam 9.00 Pagi bersama dengan DJ Zico dan DJ Merak... 10 buah lagu berentap merebut tangga teratas melalui undian dari anda... Anda juga berpeluang Memenangi Hadiah Menarik dengan hanya meneka susun yang betul 3 lagu teratas... Jangan lepaskan peluang ini yang Julung Kalinya ini~!!

Selain daripada itu, warnai Malam Ambang Merdeka anda bersama Gomofm pada 30 Ogos 2010 (Isnin) Jam 9.00 Bertemankan DJ Merak dan DJ Embun... Lagu-lagu Patriotik akan di selitkan untuk diperdengarkan sebagai hiburan anda... Anda juga boleh membuat ucapan secara langsung di ruang udara GomoFm, dan seleksi hiburan nyanyian yakni karaoke lagu-lagu patriotik bersama pendengar dan ada juga soalan-soalan kuiz berkaitan kemerdekaan.. senang jew weehh.... Dan yang Paling Menarik, Karaoke Lagu-Lagu Merapu @ Lagu Seleksi Pendengar... Pemenang akan ditentukan Berdasarkan Undian Tertinggi Oleh Pendengar, Hadiah Topup RM10 kepada Pemenang KaraOke Merapu Akan DiTaja Oleh DJ Minah Berbulu Pelepah Putih a.k.a DJ Merak

Tunggu Apa lagi.. Dengarkan Gomofm, gomofm sampai Berbuih... Gomofm padat dengan Aktiviti dan Dj Dj nya yang menyengal tapi happening di samping Hyper Active... Itulah Gomofm, Lain dari Yang Lain~~!!!

1 comment: